Η Eurovision Γιορτάζει τη Συμπλήρωση 70 Χρόνια και Παρουσιάζει το Νέο Λογότυπο!

Η Eurovision Γιορτάζει τη Συμπλήρωση 70 Χρόνια και Παρουσιάζει το Νέο Λογότυπο!

Rythmos paragogos
Eradiotv 1300
Tzoker 900
Banner horizo 1300
24SERVER & HOST YOU
....:::: Μεταδώστε Αυτό το Άρθρο στα Social Media και όχι Μόνο ::::....

Το 2026, ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision γιορτάζει τη συμπλήρωση 70 χρόνων και τιμάει την επέτειο με μια νέα εικαστική ταυτότητα που παρουσιάστηκε σήμερα, Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025. Πρόκειται για μια νέα εικαστική ταυτότητανέο λογότυπο και μια νέα γραμματοσειρά.

Το εμβληματικό σχέδιο που παρουσιάστηκε το 2004, βελτιώθηκε το 2014 και χρησιμοποιείται ως βασικό λογότυπο, απλοποιείται σε ένα νέο μοναδικό σχέδιο με κυρίαρχο στοιχεία τη διάσημη καρδιά της Eurovision, η οποία χτυπά πιο δυνατά από ποτέ.

Εκτός από το νέο λογότυπο, παρουσιάστηκε και ένα νέο γραφικό στοιχείο, που ονομάζεται «Chameleon Heart». Αυτό το γραφικό στοιχείο θα μπορεί να αναδιαμορφώνεται ώστε να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της χώρας που φιλοξενεί τον Διαγωνισμό, την προσωπικότητα ενός καλλιτέχνη ή ένα συγκεκριμένο θέμα.

Η δυνατότητα προσαρμογής διακρίνεται και στο ειδικό λογότυπο με την τρισδιάστατη καρδιά που θα βλέπουμε στη διάρκεια των προετοιμασιών για τον 70ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στην Αυστρία τον επόμενο χρόνο. Η καρδιά είναι φτιαγμένη από 70 επίπεδα – ένα για κάθε έτος του Διαγωνισμού.

Η νέα εικαστική ταυτότητα δημιουργήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU) σε συνεργασία με το βρετανικό στούντιο branding PALS.

Δήλωση Martin Green, διευθυντής της Eurovision:

Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision πάντα είχε να κάνει με την εξέλιξη – μουσική, πολιτιστική και δημιουργική. Αυτή η ανανέωση τιμά 70 υπέροχα χρόνια, ενώ παράλληλα προωθεί το brand προς ένα συναρπαστικό μέλλον.

Είναι τολμηρή, παιχνιδιάρικη και γεμάτη συναίσθημα – ακριβώς όπως και ο ίδιος ο Διαγωνισμός.

Είμαστε πολύ περήφανοι που την παρουσιάζουμε στον κόσμο».

Το νέο μας λογότυπο και η νέα μας εμφάνιση έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το εμπορικό σήμα του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision πιο ξεχωριστό στις ψηφιακές πλατφόρμες, να ενώσουν όλα μας τα έργα σε έναν ενιαίο χώρο και να προστατεύσουν το εμπορικό μας σήμα σε παγκόσμιο επίπεδο για τα μέλη της EBU, καθώς ο Διαγωνισμός συνεχίζει να προσελκύει νέο κοινό σε όλο τον κόσμο.

Θα αρχίσετε να βλέπετε περισσότερο τη νέα μας εικαστική ταυτότητα καθώς πλησιάζουμε στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2026 και θα υπάρχουν περισσότερες εκπλήξεις και λεπτομέρειες για όλες τις δραστηριότητες τους επόμενους μήνες, με τις οποίες θα τιμήσουμε τα 70 χρόνια που ‘ενωνόμαστε με τη μουσική.

....:::: Μεταδώστε Αυτό το Άρθρο στα Social Media και όχι Μόνο ::::....
Public 900
Anakem 900
Boxnow 900
Ab 900
Banner horizo 1300